جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

با The Serif ، تلویزیون سامسونگ بدون قید و شرط ، یک سر و صدا به خانه خود اضافه کنید

۴۵ بازديد
چند ماه گذشته موجی از تحقق را با خود به همراه آورده است. ما سرانجام بر روی چیزهایی تمرکز کرده ایم که همیشه به توجه ما نیاز داشته اند و با گذشت زمان بیشتر در خانه ، صرفاً منطقی است که به روشهای افزودن الهام به خانه خود تمرکز کنیم. ما تمام روز کار می کنیم و خستگی ناپذیر سعی می کنیم همه کارهای خانه ، نظافت و جلسات اداری را مدیریت کنیم. تنها سرگرمی که بیشتر ما از آن لذت می بریم باید فیلم های آخر شب ، فعالیت های آخر هفته و انواع دیگر سرگرمی ها باشد ، به همین دلیل افراد بیشتری توجه زیادی به تلویزیون های خانه های خود دارند. اما اگر به شما بگوییم که تلویزیون شما می تواند در واقع چیزی فراتر از یک جعبه سرگرمی باشد ، فیزیکال چه می کنید؟ چه می شود اگر واقعا می تواند به زیبایی خانه شما بیفزاید و به شما کمک کند آرام شوید ، حتی وقتی چیزی نمی بینید؟ جدیدترین تلویزیون هوشمند سامسونگ این کار را انجام می دهد! درباره زیبایی بی قید و شرط - The Serif بیاموزید.


چراغ قوه Samsung Serif 1ET

طراحی شده برای تحت تأثیر قرار دادن بهترین ، بهترین
ایده پشت Serif سامسونگ این است که تلویزیون شما می تواند چیزی فراتر از یک جعبه سرگرمی باشد. این یک هنر به خودی خود است و دقیقاً همان چیزی است که سریف است. یک همکاری عالی بین سامسونگ و دو نفره طراحی پاریسی رونان و اروان بورولیک ، سریف یک افزودنی عالی برای هر اتاق است. بدن یکدست و ظریف و خلاق به نظر می رسد من هستم و قطعاً نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این تلویزیون سبک زندگی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ است و دارای یک پایه فلزی منحصر به فرد است که جلوه ای مدرن به دکوراسیون منزل شما می بخشد و به شما احساس مینیمالیستی می دهد. و اگر می خواهید به روش کلاسیک تلویزیون را در تمام جلال خود نشان دهید یا با قرار دادن مستقیم آن روی کنسول تلویزیون ، آن را با دکوراسیون خود ترکیب کنید ، این طراحی از هر لحاظ جلوه ای از لوکس بودن را به خانه شما اضافه می کند.
Samsung serif 2ET Spotlight

با Serif تلویزیون خود بیشتر کار کنید
Samsung Serif خیلی بیشتر از تلویزیون عادی شماست. تلویزیون علاوه بر طراحی منحصر به فرد که خانه شما را مرتفع می کند ، از ویژگی های ارتباطات نوری بی عیب و نقص و فناوری QLED نیز برخوردار است. برای مبتدیان ، می توانید اطلاعات مفیدی مانند آب و هوا ، دمای خارج از خانه و آخرین اخبار مهم را بدست آورید ، همه در یک زمینه تعاملی. اما برای اضافه کردن این ، The Serif همچنین دارای یک سری ویژگی های ارتباطی است که تلاش می کنند زندگی ما را راحت کنند.

چند دیدگاه
این ویژگی در Serif به شما امکان می دهد تا نمایش ها یا فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید ، در حالی که در تلفن بزرگ به صفحه نمایش بزرگ نگاه می کنید. با داشتن گزینه ای برای سفارشی کردن همه چیز ، از اندازه ویدئو تا تنظیم صدا ، این ویژگی رویای هر چند وظیفه ای است.

- NFC
تلویزیون Samsung Serif دارای جدیدترین فناوری NFC است که به شما امکان می دهد تلفن خود را به راحتی به تلویزیون متصل کنید. در واقع ، شما می توانید تلفن خود را در بالای Serif قرار دهید و از جادوی لذت ببرید زیرا تلویزیون به طور خودکار به دستگاه متصل می شود و به پخش موسیقی یا پخش ادامه می دهد.

- کلیک کنید و متصل شوید
با استفاده از این ویژگی ، می توانید به راحتی با گوشیتان به راحتی روی تلفن خود در هر قسمت از تلویزیون ، هر محتوایی را از روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش دهید.

چراغ قوه Samsung Serif 3ET

علاوه بر همه اینها ، این دستگاه سامسونگ با AirPlay 2 نیز ارائه می شود ، اطمینان حاصل کنید که می توانید دستگاه های iPhone ، iPad یا Mac خود را بدون دردسر متصل کنید. Serif همچنین به شما قدرت انتخاب می دهد ، زیرا می توانید دستیار صوتی را که بیشتر از همه دوست دارید انتخاب کنید. این دستگاه با Bixby سامسونگ سازگار است و همچنین به ویژگی الکسای یکپارچه مجهز است.


کاری که تلویزیون در واقع می تواند انجام دهد

چراغ قوه Samsung Serif 4ET

در حالی که همه این ویژگی های اضافه شده قطعاً رویایی هستند ، اما در نهایت Serif TV یک تلویزیون است ، و همچنین چشمگیر! به لطف درخشش فناوری QLED ، سامسونگ سریف تلویزیون به لطف حجم صد درصدی رنگی که توسط Quantum Dot بدست آمده ، دنیای جدیدی از امکانات پر از رنگ دقیق را برای شما باز می کند. به عبارت دیگر ، Serif بیش از یک میلیارد رنگ را به تصویر می کشد. سریف سامسونگ ویدئویی با وضوح 4K از هر منبع را با ارتقا AI سطح هوش مصنوعی ارائه می دهد ، و همچنین از ویژگی Adaptive Picture برخوردار است ، زیرا تلویزیون شما در تغییر نور احساس می کند و صفحه را به صورت خودکار تنظیم می کند تا تنظیمات روشنایی و کنتراست بهینه باشد.
https://economictimes.indiatimes.com/industry/healthcare/biotech/pharmaceuticals/why-active-packaging-plays-such-an-important-role-in-the-pharmaceutical-industry/articleshow/77994159.cms
صدای شفاف با بلندگو فعال
Samsung Serrif 5ET Spotlight
Serif از نوآوری در امر صدا نیز کوتاهی نمی کند. دستگاه توسط یک تقویت کننده فعال (AVA) تغذیه می شود. AVA که می پرسید چیست؟ خوب ، این یک نوآوری صوتی منحصر به فرد است که تشخیص می دهد فیلم ها در تلویزیون حاوی نویز پس زمینه زیادی هستند که باعث کاهش صدا در صفحه می شود و میزان صدا و تقویت را به صورت خودکار تنظیم می کند ، بنابراین می توانید مکالمات را به وضوح بشنوید! ما سرانجام می توانیم آرام بنشینیم و استراحت کنیم ، حتی وقتی در حال تماشای فیلم های شدید هستیم.

چراغ قوه سامسونگ serif 6ET
با همه این نوآوری های شگفت انگیز و طراحی عالی ، تلویزیون Samsung Serif در سه اندازه متناسب با هر یک از اتاق های شما موجود است. سریف در سه نوع وجود دارد: 43 اینچ (1 متر 8 سانتی متر) ، 49 اینچ (1 متر 23 متر) و 55 اینچ (1 متر 83 سانتی متر) ، قیمت 7 INR.
به ترتیب 9،990 ، 99،990 روپیه هند و 1،19،990 روپیه هند. Serif به صورت آنلاین در Amazon.in و Samsung.com در دسترس است. همچنین می توانید این دستگاه زیبا را به صورت آفلاین در Samsung Smart Plazas و سایر فروشگاه های پیشرو امتحان کنید. بنابراین ، اگر به راه هایی برای لوکس و مجلل جلوه دادن فضای خود فکر می کنید ، Serif TV گزینه مناسبی برای شماست.
منبع سایت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.