جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

لیست نشریات برای انتشار اصلی: نحوه پیروی از قوانین جدید FTC

۷۰ بازديد
FTC اخیراً قوانین به روز شده (و "دستورالعملهای" در دسترس تر) راجع به آنچه تبلیغ اصلی "گمراه کننده" اصلی است [PDF] منتشر کرده است. من آنها را می خوانم. فقط دو بار خوابم برد. سپس ، در پایان ، برخی از بمب ها.

اما اول ، پیش زمینه.

تبلیغات اصلی و FTC
برای کسانی که از نزدیک روند را رعایت نمی کنند ، تبلیغات محلی نوعی تبلیغات دیجیتالی است که در آن تبلیغات "در جریان" قرار می گیرد و در محتوای یک سیستم ویرایش استاندارد یکپارچه شده است.

در سیستم عامل های اجتماعی شکل پست های "تبلیغ شده" - شامل داستان یا فیلم در جریان Facebook یا توییت در جریان توییتر شما از مارک های شما به صراحت یا "پسندیدن" ایجاد نشده است. به عنوان مثال این آگهی Coursera را در جریان Facebook من ببینید:


تبلیغات شخصی به خصوص در تلفن همراه جالب است ، با صفحه نمایش های کوچکتر و شخصیت شخصی آنها تمایل به ایجاد هر چیزی که تهاجمی یا بی ربط نباشد نیست.

برای تبلیغ کنندگان ، تبلیغات محلی بیشتر به نظر می رسد به محتوای مارک دار نمایش داده می شود به عنوان کل صفحات و نه مانند آگهی ها یا تبلیغات در حاشیه محتوای معمولی. این می تواند به شکلی از محتوای خلاقانه ای باشد که مارک را تبلیغ می کند ، "حمایت مالی" توسط یک مارک یا هر چیز دیگری بین. به عنوان مثال ، تبلیغات برجسته در Autocar را مشاهده کنید:


ممکن است متوجه شوید که این مشابه تبلیغات در مجلات آنلاین است - جایی که "گرفتن کل صفحه" متداول است و در "جریان" صفحاتی که هنگام مرور به آنها روی می دهید نمایش داده می شود. و مشابه نسخه دیجیتال ، آنها می توانند درخشان و خلاقانه یا تبلیغاتی باشند که بیشتر به محتوای سیستم شباهت دارند.

با این وجود ، شیوه عالی دنیای دیجیتال متفاوت است ، نحوه یافتن محتوا است. بیشتر افراد صفحات یک مجله را پشت سر هم می چرخند ، در حالی که بازدید کنندگان بسیاری از صفحات وب از موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و غیره می آیند - در واقع ، در همه جا به جز "صفحه قبلی" در سایت (که حتی می گوید).

این تفاوت است که باعث شده است FTC مقررات اضافی را علاوه بر هنجارهایی که ممنوعیت تبلیغات گمراه کننده است ، اضافه کند - قوانین جدید برای گمراه کردن مصرف کنندگان در صورت درک نکردن بودجه از کار خاص طراحی شده اند.

معمولاً اگر روحیه قوانین قبلی را درک کنید ، قوانین جدید جای تعجب نخواهد داشت - و جدیدترین قسمتها عمدتاً مربوط به اطمینان از اینکه مصرف کنندگان کاملاً از این امر آگاه هستند که چرا تبلیغات خاصی را می بینند (یعنی به دلیل اینکه تبلیغ کننده درج خود را پرداخت کرده است) هستند و در مورد تفاوت بین "به.

در سطح بالایی این برای من بسیار منطقی به نظر می رسد - FTC می خواهد افشاگری های واضحی را ببیند ، و سردرگمی و آسیب های موجود در زمینه انتظارات مصرف کننده را بررسی کند ، روش هایی که باعث سردرگمی آنها می شود رفتار متفاوتی را برای آنها ایجاد می کند و بقیه سایت ناشر را نیز در نظر می گیرد:

اگر این تبلیغات ، مصرف کنندگان معقول راجع به ماهیت و منشاء آن ، گمراه کننده تبلیغات باشد ، کمیسیون تبلیغاتی پیدا می کند ، از جمله اینکه تبلیغ کننده حمایت کننده نیست. بازنمایی های غلط از این نوع ممکن است بر تصمیمات یا رفتار مصرف کنندگان در رابطه با کالای تبلیغاتی یا تبلیغات تأثیر بگذارد ، از جمله اینکه باعث می شود مصرف کنندگان بیشتر به ادعاهای تبلیغاتی اعتماد کنند یا با محتوای تبلیغاتی که با آنها ارتباط برقرار نمی کنند ، تعامل داشته باشند.
و حیاتی:

FTC صرف نظر از اینکه صحت ادعاهای محصول اصلی ارسال شده به مصرف کنندگان صادق است ، تبلیغات گمراه کننده را گمراه کننده می داند.
آنها موقعیت را به صورت خلاصه بیان می کنند:

برای FTC کلمه کلیدی شفافیت است. تبلیغات یا تبلیغات تبلیغاتی نباید در نظر گرفته شود یا به مصرف کنندگان دلالت کند که این چیزی غیر از یک تبلیغ است.
ذهنی
من علاقه مند شدم که ببینم FTC می گوید:

برخی از تبلیغات اصلی ممکن است به قدری تجاری باشد که بعید به نظر می رسد مصرف کنندگان را گمراه کرده حتی بدون افشای خاص.
در حالی که من فکر می کنم تکیه کردن بدون سابقه های خاص می تواند خطرناک باشد ، اما هدف FTC را بهتر نشان می دهد ، که به نظر می رسد در طول این جلسه توجیهی بسیار منطقی باشد.

متأسفانه ، ذهنیت دو روش را کاهش می دهد ، همانطور که برخی می گویند:


"... قالب [آگهی] ممکن است یک مقاله یا ویژگی خاص را به طور دقیق تولید کند تا عنوان" تبلیغات "بی معنی و ناتوان از درمان کلاهبرداری باشد."
تبدیل این موضوع به توصیه عملی آسان نیست و فکر می کنم به عنوان یک هشدار بسیار مفید است زیرا کل موضوع بسیار ذهنی است و در صورت نقض روح مقررات فضای زیادی برای مانور وجود دارد.
بخش های بحث برانگیز و غیرقابل پیش بینی
فقط بعد از سندی بود که با قطعه هایی روبرو شدم رپورتار آگهی سایت فارسی کلاب که تعجب آور شدم. زنگ های هشدار دهنده برای من شروع به زنگ زدن کردند وقتی دیدم که آنها شروع به مبتنی بر اصل کلی (بسیار منطقی) می کنند که مارک ها نباید با استفاده از روش های فریبنده یا فریبنده (حتی اگر آنها تمیز باشند) بتوانند در را باز کنند. سال گذشته ، FTC دست به اقدام زد.
این حکم مبنی بر اینکه قیمت منتشر شده با قلم قرمز بزرگ "درب فریبنده ای را می گشاید" به دلیل:

برای به دست آوردن معامله معروف ، خریداران ملزم به واگذاری خانه ای مملو از پیشنهادات تخفیف جداگانه هستند. به عبارت دیگر ، آنها مجبور بودند که در ارتش سربازان فعال باشند و آخرین دانش آموزان کلاس دانشگاه باشند و مجبور به تجارت با یک خودرو شوند.
کمیسیون آن را برای انتشار در اینترنت برگردانده است:

طبق قانون FTC ، تبلیغ کنندگان نمی توانند از "درهای فریبنده" استفاده کنند تا مصرف کنندگان بتوانند محتوای تبلیغاتی را مشاهده کنند. بنابراین ، تبلیغ کنندگان مسئولیت اطمینان از شناسایی تبلیغات اصلی را قبل از رسیدن مصرف کنندگان به صفحه اصلی تبلیغات را دارند. [تأکید من]
اگر می فهمید وب چگونه کار می کند و چگونه مردم امروز در سایت های ناشر مطالب می یابند ، احتمالاً با روشی که اکنون بسیاری از تبلیغات محلی کار می کند ، سازگار به نظر می رسد. و غرایز شما کاملاً درست است. کمیسیون دقیقاً به آنجا می رود که فکر می کنید ممکن است باشند. آنها این مجموعه جدید از قوانین را "با قرار دادن تبلیغات اولیه توسط دیگران" ، باید در معرض نمایش قرار دهند.
رسانه های اجتماعی
در سند رهنمودها ، کمیسیون مجموعه کاملی از نمونه های رفتارهای ناقض و غیر نقض را شامل می شود. مثال 15 در لیست آنها:

مقاله ... منتشر شده در Fitness Life ، "فعال سازی تجهیزات: اشتباهات برای جلوگیری از" ، ... شامل دکمه هایی است که خوانندگان می توانند برای ارسال لینک از مقاله از جریان رسانه های اجتماعی شخصی خود استفاده کنند. با انتشار ، پیوند به شکلی شبیه به پیوند به مقالات مربوط به تناسب اندام منتشر شده در رسانه های اجتماعی ظاهر می شود. در این شرایط ، فرمت آگهی ممکن است مصرف کنندگان را به این باور برساند که تبلیغ یک مقاله معمولی است که در Fitness Life منتشر شده است. تبلیغ کنندگان باید اطمینان حاصل کنند که قالب هر پیوندی برای تبلیغات رسانه های اجتماعی ، مصرف کنندگان را در مورد ماهیت تجاری آن گمراه نمی کند. [تأکید من]
اکنون ، کاملاً واضح است که می توان در مورد چگونگی ارسال محتوای محتوای شما به رسانه های اجتماعی ، سخت گفت. در حالت افراطی ، هنگامی که یک کاربر از یک URL کوتاه استفاده می کند ، از عنوان شما یا اطلاعات گرافیکی باز شما استفاده نمی کند و عنوان خود را می نویسد ، ممکن است به سادگی در پست رسانه های اجتماعی که تحت کنترل تبلیغ کننده یا ناشر است ، چیزی نباشد ، اما من این را در متن با این وجود ، سایر نکات مربوط به FTC احتمالاً محتوای اصلی تجاری را در مکانهای اصلی که در پست های اجتماعی نشان داده شده است ، نشان می دهند.

جستجوی ارگانیک رپورتاژ آگهی اینجا کلیک کنید
کنترل افرادی که محتوای شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند یک چالش است ، اما FTC همچنین در مورد لزوم کنترل روبات هایی که محتوای شما را در نتایج جستجوی ارگانیک نمایش می دهند اظهار داشت:


تبلیغ کننده باید اطمینان حاصل کند که هر پیوند یا عناصر بصری دیگر ، مانند کلیپ های صفحه ، تصاویر یا گرافیکی که قرار است در نتایج جستجوی پرداخت نشده ظاهر شود ، ماهیت تجاری خود را به طور مؤثر فاش می کند.
... و آنها همچنین توضیح می دهند که این URL را شامل می شود:

پیوندهای URL باید شامل یک کشف در ابتدای URL تبلیغ اصلی باشد.
از نظر منطقی ، تبلیغ کنندگان نه تنها باید اطمینان حاصل کنند که آنها از قوانین پیروی کنند ، بلکه من بسیار علاقه مند هستم که تنها طرف قابل توجهی که در لیست FTC وجود ندارد ، تبلیغ کنندگان باشد:

تحت شرایط مناسب ، FTC علیه سایر اشخاصی که به ایجاد محتوای تبلیغاتی گمراه کننده کمک کردند - به عنوان مثال آژانس های تبلیغاتی و اپراتورهای شبکه تبلیغات شعبه - کمک کرد.
از نظر تاریخی ، FTC استدلال می کند که صلاحیت تنظیم شرکت های رسانه ای را در مورد موضوعات مربوط به تبلیغات گمراه کننده دارد ، اما عموماً روی تبلیغ کنندگان متمرکز شده است. به عنوان مثال ، وقتی نوبت به انجام اقدامات ویژه برای هدف گیری تبلیغات غلط در کاهش وزن می رسد:

"... FTC گفته است که برنامه ای برای انتقال مستقیم به رسانه ها ندارد" ، اما در عوض می خواهد با استفاده از دستورالعمل های داوطلبانه ، با استفاده از دستورالعمل های داوطلبانه ، تبلیغات را با ادعاهای آشکارا نادرست به شناسایی و رد تبلیغات ادامه دهد. "
در مورد تبلیغات محلی ، من بسیار تعجب می کنم که بیشتر از قوانین و رهنمودهای مربوط به ناشران را نمی بینم. بسیاری از قوانین جدید در مورد ملاحظات پلتفرم و فنی و عناصر موجود در سیستم های CMS ناشران اعمال https://newslife.ir/%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa/می شود که احتمالاً به صورت گسترده ای در سیستم بوده و تا حد زیادی توسط تبلیغ کنندگان انفرادی کنترل می شوند. وقتی به تبلیغات اصلی به خوبی پیاده سازی شده نگاه می کنیم که قبل از این دستورالعمل های جدید منتشر شده است (مانند نسخه تلگرام که به وضوح و به وضوح در معرض دید آنهاست) ، می بینیم که تبلیغ کنندگان بزرگ تا به امروز به طور مرتب تصور URL را اضافه نکرده اند.

علاوه بر این ، تبلیغات اصلی فردی می تواند برای مدت طولانی در جستجوی ارگانیک باقی بماند ، و با این وجود تبلیغ کننده می تواند تغییر طراحی / بسترهای نرم افزاری را انجام دهد که مواردی مانند ساختارهای URL را تغییر می دهد. من شک دارم که خواهیم دید که آن را به تبلیغ کنندگان متصل است ، اما یک مسئله جالب است.

لیست تبلیغات محلی سازگار
بدیهی است که من یک وکیل نیستم ، و این مشاوره حقوقی نیست ، اما همانطور که قوانین جدید را می خوانم ، تبلیغ کنندگان از قبل انتظار داشتند:

اطمینان حاصل کنید که تمام قوانین معمول را رعایت می کنید تا خیر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.