یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

بهترین سیستم عامل های بازاریابی شرکت های وابسته - نسخه جدید 2020

۴۸ بازديد
بازاریابی وابسته یک صنعت بسیار بزرگ است و برای هزاران وبلاگ نویس حرفه ای به یک منبع عمده درآمد آنلاین تبدیل شده است. با بیشتر شدن شرکت های آنلاین در بازاریابی شرکت های وابسته ، فرصت های بیشتری برای وبلاگ نویسان ، مانند من و شما ، فراهم شده است تا از طریق وبلاگ خود درآمد کسب کنند. در نهایت باعث ایجاد درآمد منفی می شود.

با وجود طیف گسترده ای از شرکت ها که به طور مستقیم با شرکت های وابسته کار می کنند ، بیشتر بازاریابان شرکت های وابسته از یک شبکه بازاریابی وابسته برای جستجوی پیشنهادات وبلاگ خود استفاده می کنند. اگرچه این سیستم عامل های وابسته کسری از هرگونه هزینه تولید شده را به خود اختصاص می دهند ، اما در جو بازاریابی شرکت های وابسته هدف ارزشمندی دارند.

پیشنهادات جمع فروشندگان مختلف
برای یافتن پیشنهادات ، یک فهرست بازاریابی یا موتور جستجوگر وابسته ایجاد کنید
وظایف اداری راه اندازی یک شبکه وابسته را مدیریت کنید
این شبکه که قبلاً به عنوان پنجره شرکای وابسته شناخته می شد اما پس از خرید Zanox چند سال پیش به طور رسمی "AWIN" نامیده می شد ، این شبکه ادعا می کند که با بیش از 13000 تبلیغ دهنده فعال و 100،000 ناشر (شرکت های وابسته) همکاری می کند. فروشندگان AWIN عمدتا از اروپا (به ویژه انگلیس) استقبال می کنند ، اگرچه شبکه ایالات متحده به سرعت در حال رشد است. AWIN در حال حاضر در 11 کشور فعال است.

این شرکت در سال 2000 تاسیس شد و به یکی از شناخته شده ترین شبکه های وابسته در انگلیس و همچنین در جهان تبدیل شد. در حال حاضر ، دارای بیش از 1600 مارک تجاری در 77 بخش در 11 منطقه در سراسر جهان است.

همچنین یک داشبورد ساده و با کاربرد آسان و همچنین مجموعه ای از ابزارهای مفید فراهم می کند که قطعاً می توانند به شما در تقویت مبارزات بازاریابی وابسته کمک کنند.

می توانید لیست کاملی از تبلیغ کنندگان AWIN را در اینجا پیدا کنید ، از جمله برخی از نام های بزرگ مانند Etsy.

اطلاعات تخصصی
AWIN یک شبکه وابسته بسیار گسترده است که در همه بخش ها کار می کند. با این حال ، بیشتر به محصولات مالی ، خرده فروشی (مد) ، ورزش ، زیبایی ، خانه و باغ و محصولات مسافرتی معطوف شده است.

انواع محصولات
AWIN با هر دو محصول دیجیتال و فیزیکی ، از جمله از بازرگانان بسیار معروف مانند Hyatt ، Etsy ، AliExpress و HP (Hewlett-Packard) کار می کند.

نرخ متوسط ​​پورسانت
همه چیز به کمپین و بازرگان / تبلیغ کننده بستگی دارد. اطلاعات قیمت فقط پس از تأیید درخواست پیوستن به AWIN ، روی داشبورد فاش می شود. پیشنهادات AWIN توسط Affscanner و OfferVault دنبال نمی شوند ، بنابراین اندازه گیری نرخ کمیسیون و کسب پتانسیل بدون داشتن ناشر معتبر واقعاً دشوار است.

مدت زمان کوکی ها
مدت زمان کوکی توسط تبلیغ کننده تعیین می شود.

این برای کیست؟
AWIN احتمالاً برای شرکتهای وابسته با تجربه که می توانند بدون جهت گیری یا بازخورد زیاد از شبکه کار کنند ، بهترین است. برای درخواست عضویت در شرکت های وابسته 5 دلار هزینه در نظر گرفته شده است ، اما در صورت تأیید ، 5 دلار به حساب شما اضافه می شود. اما اگر درخواست شما رد شود ، هزینه 5 دلاری را از دست خواهید داد. AWIN در سطح جهان فعالیت می کند ، اما تمرکز زیادی بر بازرگانان انگلیس و اتحادیه اروپا دارد.

AWIN دارای ابزارهای قدرتمند زیادی است ، از جمله "بازار فرصت" که در آن می توانید بازرگانان را به معاملات منحصر به فرد یکبار مصرف (مانند حامیان مالی) جذب کنید. AWIN همچنین دارای افزونه وردپرس مخصوص به خود است که تبدیل پیوند به پیوند وابسته را واقعاً آسان می کند. همچنین یک برنامه افزودنی Google Chrome نیز وجود دارد.

AWIN Etsy را به عنوان یکی از بازرگانان خود در نظر گرفته است ، که AWIN را به گزینه ای عالی برای وبلاگ نویسان که می خواهند محصولات Etsy را تبلیغ کنند ، تبدیل می کند.

خلاصه ای سریع از جوانب مثبت و منفی این برنامه:

جوانب مثبت AWIN:

ماهی دو بار پرداخت می شود (حداقل 20 دلار).
گزارش در زمان واقعی.
ناشران / تبلیغ کنندگان به شدت غربال می شوند.
داشبورد آن بسیار آسان است و اجزای اضافی زیادی نیز در دسترس است.
900 کارمند در 15 دفتر در سراسر جهان.
نکات منفی AWIN:

برای ثبت نام 5 دلار از قبل لازم است.
حسابهایی که تأیید نشده اند 5 دلار آمریکا بر نمی گردند.
ShareASale یکی از بزرگترین شبکه های وابسته است و اکنون از AWIN جدا شده است. پلت فرم Shareasale حدود 4000 بازرگان ذکر شده است که بیش از هزار نفر از آنها منحصر به آنها هستند. ShareASale اطلاعات زیادی در مورد هر یک از پیشنهادهایی که ارائه می دهند منتشر می کند و این موارد عبارتند از:

سودآوری با هر کلیک
میزان بازتاب
مقدار متوسط ​​فروش
کمیسیون متوسط
اگرچه این اعداد تضمینی برای بازدهی نیستند که می توانید انتظار داشته باشید ، اما مطمئناً در ارزیابی کمپین بسیار مفید هستند.

جوانب مثبت ShareASale:

شبکه شریک عالی 4000 بازرگان به علاوه شامل بیش از 1000 بازرگان انحصاری هستند.
مقایسه آسان پیشنهادات ShareASale هنگام تلاش برای انتخاب پیشنهادات مختلف موجود ، ارزیابی بهترین پیشنهادات را براساس معیارها بسیار آسان می کند.
چرخه پرداخت سریع ShareASale در بیستم هر ماه پرداخت می شود ، با این فرض که مانده حساب شما بیش از 50 دلار باشد.
Flexoffers یکی دیگر از شبکه های بزرگ بازاریابی وابسته است. آنها بسیار سریعتر از دیگران در صنعت به شما (شرکت وابسته) پرداخت می کنند. وی بیش از 10 سال تجربه در این زمینه دارد. در حالی که آنها چیزی را ارائه نمی دهند که نه پیشگامانه باشد و نه انقلابی ، اما مجموعه ای قدرتمند از ابزارها و ویژگی هایی را ارائه می دهند که قطعاً به شما در کارزارهای تبلیغاتی شما کمک می کنند. علاوه بر پرداخت سریع ، Flexoffers به ​​شما امکان می دهد هزاران برنامه وابسته را برای ارتقا them آنها ، ارائه قالب های مختلف برای تحویل محتوا و موارد دیگر انتخاب کنید.

FlexOffers وبلاگ نویسان ، سازندگان محتوا و انواع دیگر ناشران را با تبلیغات و مارک های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ به هم متصل می کند.

آنها ده ها هزار برنامه وابسته مختلف برای انتخاب دارند. آنها این برنامه های وابسته را به ده دسته گسترده و صدها زیر مجموعه تقسیم کرده و زندگی ناشری را برای یافتن دقیقاً آنچه مناسب تخصص آنها است آسان می کند.


Flexoffers همچنین برنامه ارجاع خود را دارد که مجوز چاپ پول است. اگر شخصی را به FlexOffers معرفی کنید و کمیسیون بدست آورید ، کمیسیون نیز دریافت خواهید کرد. شما می توانید حداکثر 50٪ از هر درآمد حاصل از هر شرکت وابسته ای را که ارجاع می دهید ، کسب کنید. چقدر باحال !!!

ویژگی های FlexOffers:

سهم درآمد همانطور که قبلاً اشاره کردم ، اگر کسی را به FlexOffers ارجاع دهید و آنها درآمد کسب کنند ، بخشی از درآمد آنها را بدست خواهید آورد.
مدیر وابسته اختصاصی شبکه های زیادی شما را به حال خودتان رها می کنند. پیشنهادات FlexOffers اینگونه نیستند. شما می توانید مدیر بازاریابی وابسته خود داشته باشید تا به شما کمک کند از تلاش های بازاریابی وابسته خود نهایت استفاده را ببرید.
مقادیر زیادی از برنامه های وابسته. بیش از 15000 برنامه وابسته برای انتخاب و درخواست.
نکات منفی FlexOffers:

Paypal تنها گزینه پرداخت برای کسانی است که در سطح بین المللی اقامت دارند (خارج از ایالات متحده).
حداکثر فضل
توجه: من مجبورم Maxbounty را در این لیست قرار دهم زیرا یکی از بزرگترین شبکه های وابسته است ، اما توصیه نمی کنم برای آن ثبت نام کنید.

تجربه شخصی من با MaxBounty تجربه ناامیدی ، تحریک و خشم است. من در طول سال ها ده ها هزار کلیک از طریق Maxbounty ارسال کرده ام تا فقط حساب کاربری وابسته خود را ببندم. این بدون هشدار ، بدون ایمیل ، و هیچ چیز است.

من چندین ایمیل برای آنها ارسال کردم که "WTF ادامه دارد ؟؟" تا به امروز هیچ پاسخی دریافت نکرده ام.

بنابراین اگر در MaxBounty ثبت نام کرده اید ، به شما هشدار داده می شود!

در اینجا پایین ترین حالت MaxBounty است.

MaxBounty که نسبتاً تازه وارد فضای ماهواره است ، در سال 2004 در اوتاوا ، کانادا تأسیس شد. MaxBounty ادعا می کند تنها شبکه وابسته است که به طور خاص برای شرکتهای وابسته ساخته شده است. MaxBounty یک شرکت CPA انحصاری است که با بنرها یا موارد مشابه سروکار ندارد ، فقط لینک مشتری است که ناشر (وبلاگ نویس) محل قرار دادن آنها را در وب سایت خود انتخاب می کند.

اطلاعات تخصصی
MaxBounty در تجارت است و ادعا می کند بیش از 1500 کمپین فعال دارد.

انواع محصولات
MaxBounty منحصراً با محصولات دیجیتال کار می کند و معمولاً همه اینها ارسال ایمیل یا ثبت نام در خبرنامه است. MaxBounty دارای کمپین های CPA ، پرداخت از طریق تماس و CPL است که می توانید انتخاب کنید. MaxBounty در تعداد زیادی از بخش ها شامل تحقیقات بازار ، املاک و مستغلات ، بازی های اجتماعی ، امور مالی ، دوست یابی و رژیم غذایی درگیر است ، اما در درجه اول برای بازاریابانی که به دنبال کسب مشتری جدید هستند ، طراحی شده است.

نرخ متوسط ​​پورسانت
نرخ کارمزد به نوع کمپین بستگی دارد. یک نگاه سریع به وب سایت آنها از 2.50 دلار تا 85 دلار در هر خرید را نشان می دهد در حالی که سایر کمپین ها درصد مشخصی از فروش را پرداخت می کنند. کمیسیون مراجعه پنج درصد است.

مدت زمان کوکی ها
MaxBounty از کوکی برای ردیابی CPA استفاده نمی کند. روش کار MaxBounty به این صورت است که شرکت وابسته مشتری بالقوه خود را با استفاده از لینک وابسته به یک صفحه فرود خاص می فرستد.
https://xip.li/uEovJQاین برای کیست؟
MaxBounty سعی دارد با اجرای قوانین بسیار سختگیرانه ضد هرزنامه ، گاه دست و پا گیر ، بسته را پیش ببرد. MaxBounty فقط با محصولات دیجیتال کار می کند نه با فروش کالاهای فیزیکی. MaxBounty اجازه می دهد CPA (و در نتیجه سود) از طریق دستگاه های تلفن همراه ساخته شود.

به همین ترتیب ، MaxBounty برای بازاریابان سطح متوسط ​​و سطح بالای اینترنت که به مدیریت و ارسال ترافیک اعتماد دارند ، بهترین است. اگر به تازگی در بازی های وابسته شروع می کنید ، MaxBounty احتمالاً درآمد زیادی نخواهد داشت.

MaxBounty بسیار آسان است و داشبورد عالی است زیرا بهترین پیشنهادات را برای صنعت شما به وضوح ذکر کرده است.

سیستم عامل چیست؟

سیستم عامل مهم ترین برنامه ای است که اول از همه روی سیستم کامپیوترها نصب می شود وارتباط بین کار و سیستم از طریق همین سیستم عامل برقرار می شود. در واقع سیستم عامل دستورات داده شده از سمت کاربر به زبان سطح بالا را به زبان ماشین ترجمه می کند تا کامپیوتر بتواند آنها را بفهمد و اجرا کند. به عبارت دیگر، سیستم عامل به عنوان یک واسطه بین کاربر و سخت افزار کامپیوتر عمل می کند و محیط مورد نیاز برای اجرای کارآمد برنامه های مختلف را فراهم می آورد.

رابطه بین سیستم عامل، کاربر، سخت افزار و برنامه

تاریخچه سیستم عامل ها

  • اولین کامپیوتر با نام Z1 ، در سال 1936 تا 1938 ساخته شد. متاسفانه این کامپیوتر بدون سیستم عامل کار می کرد.
  • بیست سال بعد و در سال 1956، اولین سیستم عامل دنیا ساخته شد.
  • در دهه 1960، شرکت بل (bell) شروع به کار ساخت اولین سیستم عامل چند وظیفه ای با نام UNIX کرد.
  • در سال 1977، سری اپل (apple) سیستم عامل ها ساخته شد و Apple Dos 3.3 اولین سیستم عامل مبتنی بر دیسک بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.