سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

منظور از تبلیغات اینترنتی چیست ؟ تبلیغات هدفمند

۷۱ بازديد
منظور از "تبلیغات آنلاین" چیست؟
تبلیغات اینترنتی و تبلیغات آنلاین یکسان هستند. مهم نیست که به چه اصطلاح تصمیم دارید به آن اشاره کنید ، تبلیغات آنلاین یک سرمایه اساسی در تبلیغات آنلاین مصرف کننده است.

حال اگر می خواهید در بازار دیجیتال به کشش و تحول برسید ، بهترین کانالهای تبلیغاتی آنلاین باید جزئی از برنامه بازاریابی شما باشند.

هیچ پاسخی برای تعیین اینکه کدام سایت ها بهترین فرصت های تبلیغات آنلاین را ارائه می دهند وجود ندارد. بهترین پلت فرم برای مارک شما به محصولات شما ، مخاطبی که می خواهید جذب کنید و سایر عوامل بستگی دارد.

امروزه تقریباً می توانید تبلیغات آنلاین را در تقریباً هر پلتفرم دیجیتال پیدا کنید.

اما اگر هنوز تصمیم گیری در مورد بهترین پلت فرم تبلیغاتی آنلاین را برای شما سخت می گذرانید ، برخی از گزینه های زیر را در نظر بگیرید:

بهترین کانالهای تبلیغاتی آنلاین برای تجارت شما
1. فیس بوک
فیس بوک آنقدر شایع است که این شرکت ادعا می کند که یک یا پنج دقیقه در تلفن همراه در آنجا یا در سایت خواهر خود ، اینستاگرام قرار دارد. حدود دو میلیارد نفر هستند که هر ماه وارد فیس بوک می شوند.

در حالی که وب به عنوان راهی برای بروزرسانی با خانواده و دوستان تبلیغ می شود ، تعداد زیادی از کاربران فیس بوک با مارک های موجود در سایت پیروی و تعامل می کنند.

با تغییر الگوریتم های مداوم ، می توانید ترافیک ارگانیک در فیس بوک را دشوار کنید. اینجاست که تبلیغات آنلاین یا تبلیغات پولی می تواند کمک کند. پرداخت هزینه قرار دادن در سکو به شما امکان می دهد تا با افراد بیشتری روبرو شوید و با افراد خاص مورد نظر خود مقابله کنید.

بهترین تبلیغات آنلاین

تبلیغات پرداخت شده به چندین شکل مختلف ارائه می شود. به تبلیغات بنری سایت فارسی کلاب عنوان مثال ، پست های تبلیغی دقیقاً مانند پست های معمولی از صفحه Facebook شما به نظر می رسند ، اما به احتمال زیاد در یک به روزرسانی کاربر ظاهر می شوند. تبلیغات می توانند در قالب فیلم ، نمایش یا تصاویر در فید نمایش داده شوند. شما حتی می توانید در برنامه پیام رسان مستقل تبلیغ کنید.

بهترین تبلیغات آنلاین

در حال حاضر ، فیس بوک در حال گسترش آزمایش آگهی جستجو است. طبق داده های Land Land ، بازاریابان بیشتر و بیشتری اکنون گزینه "جستجو" را در بین گزینه هایی که می خواهند تبلیغات فیس بوک خود را ببینند ، می بینند. با این حال ، خود فیسبوک می گوید که آنها هنوز آزمایش می کنند که آیا این موقعیت تبلیغاتی جدید چه به نفع کاربران و چه برای مشاغل باشد. بنابراین در حال حاضر ، این گزینه فقط برای انتخاب آگهی دهندگان در تجارت الکترونیکی ، خودکار و خرده فروشی قابل دسترسی است.

فیس بوک درجه خاصی از تقسیم و هدف گذاری بازار را به ویژه امکان پذیر می کند. اگرچه اگر مهارت فنی قوی نداشته باشید ، می توانید کارگردانی آن دشوار باشد ، اما این ویژگی می تواند با جلوگیری از کلیک های بی فایده ، به صرفه جویی زیادی مبلغی را در اختیار شما قرار دهد.

با تمام مزایای تبلیغات فیس بوک ، معایبی نیز وجود دارد. تغییر در دیداری تبلیغات هدفمند ارگانیک باعث می شود تا افراد بیشتری برای فضای تبلیغاتی با هزینه رقابت کنند. این می تواند هزینه ها را افزایش دهد و ممکن است باعث شود تا از نظر تبلیغات شما سخت نباشد. این شرکت همچنین نحوه برخورد با تبلیغات که مستقیماً نامزدی را با استفاده از عباراتی مانند "اینجا را کلیک کنید" یا "اکنون بپیوندید" تغییر داده است. در حالی که یک تماس عملی به عنوان ابزاری قدرتمند شناخته می شود ، اگر در فیس بوک ارسال کنید ، می تواند به شما آسیب برساند.

مانند هر پلتفرمی ، شما نیاز به آزمایش و پیگیری موفقیت خود دارید تا ببینید آیا این بهترین گزینه تبلیغاتی آنلاین برای شما است یا خیر.

2. اینستاگرام
بهترین تبلیغات آنلاین

اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است ، امکان دسترسی گسترده مخاطبان را به شما می دهد. این برنامه 500 میلیون کاربر دارد که هر روز اینستاگرام را باز می کنند. اگرچه این یک پایگاه کاربر بسیار کوچکتر از فیس بوک است ، اما از نظر جمعیتی متمرکز نیز جمعیت زیادی دارد. مخاطبان این برنامه بر گروههای پرطرفدار هزاره و ژنرال Z تمرکز دارند.

اینستاگرام یک بستر بسیار بصری جذاب است. اگر محصولات شما خود را به عکس ها و فیلم ها به خوبی قرض می دهند ، این می تواند مکانی ایده آل و چشم نواز برای تعامل باشد. این پلتفرم به شما امکان می دهد آدرس و شماره تلفن خود را به همه پست ها اضافه کنید ، این بدان معنی است که دسترسی به مشتریان برای شما آسان تر است.

برخی منتقدین می گویند اطلاعاتی که می توانند از اینستاگرام دریافت کنند درباره اینکه چه کسی روی تبلیغاتشان کلیک می کند و چگونگی رفتار این مشتریان پراکنده است. اگر به دنبال گزارش های دقیق تر هستید ، مواردی که اینستاگرام ارائه می دهد ممکن است شما را به دلیل تمایل بیشتر ترک کند. شما فقط می توانید به ویژگی های کامل اینستاگرام در برنامه تلفن همراه آنها دسترسی داشته باشید. اگر ترجیح می دهید کار خود را از یک محیط دسک تاپ اداره کنید ، می تواند یک ضرر باشد.

با این حال ، اگر شما یک خواننده بسیار موبایل هستید ، استفاده از این سایت احساس شهودی خواهد داشت. از آنجا که امروزه اکثر تلفن های هوشمند دارای دوربین های با کیفیت بالا و حتی تجهیزات ویرایش هستند ، حتی می توانید یک کمپین تبلیغاتی کامل و حرفه ای را مستقیماً از طریق تلفن خود ایجاد کنید.

3. عکس فوری
Snapshot از زمانی که اولین بار در سال 2011 درhttps://moz.com/blog/category/online-advertising پلتفرم رسانه های اجتماعی اجتماعی ظاهر شد ، مورد توجه قرار گرفته است. هنگامی که در سال 2014 به تبلیغات تبلیغاتی اضافه شدند ، بر روی طیف گسترده ای از مارک ها پرش کرد تا از فرصت های جدیدی که ارائه می داد ، استفاده کند.

اسنپ ​​چت سه نوع تبلیغات مختلف ارائه می دهد:

Geofilters ، ابزاری عالی برای آشنایی با برند است. اینها شفاف قرار می گیرند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.