شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

انواع تبلیغات آنلاین در سرتاسر جهان

۷۳ بازديد
توسعه اینترنت باعث شده است تا بیشتر و بیشتر قالبهای تبلیغاتی مبتنی بر وب در بازار ارائه شود.

در حقیقت ، امروزه انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد که شما نیز می توانید در یک استراتژی بازاریابی مشابه قرار دهید. این شامل ، اما محدود به افزایش آگاهی از برند و بهبود فروش نیست. بله ، شناختن همه وسایل تبلیغاتی بسیار مهم است ، اما مهمتر از همه ، ایجاد یک نمودار جریان برای اهداف تجاری خود بسیار مهم است تا بتوانید بهترین ترکیب را برای دستیابی به چنین اهدافی پیدا کنید.

بنابراین ، اگر می خواهید انواع مختلف تبلیغات آنلاین و قالب های مختلف تبلیغات تبلیغاتی در کنار شما باشد ، توصیه می کنیم با طراحی استراتژی شروع کنید که در آن یک یا چند گزینه زیر مناسب باشد:

انواع تبلیغات آنلاین

انواع تبلیغات آنلاین
تبلیغات بومی. این اصطلاح با تبلیغات آنلاین غیر متعارف تر همراه است. به عبارت دیگر ، از استراتژی استفاده می کند که از قالب های بنر یا محتوای حمایت شده در تلاش است تا اعتماد کاربر را با ارائه راه حل هایی برای مشکلات خود به دست آورد. ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید استفاده کنید اما ساده ترین آنها ایجاد یک وبلاگ است. در وبلاگ خود ، در مورد موضوعات مرتبط با بخش صحبت کنید ، اما نه فقط در مورد تبلیغات. چیزی مفید و جالب برای کاربران خود درج کنید. از آنجا ، از طریق سئو ، بازاریابی ایمیل و تزریق سرب ، شما قادر خواهید بود در هر مرحله از قیف فروش مشتریان بالقوه ، محتوای مناسب را با موفقیت عرضه کنید. بهترین چیز در مورد این قالب ها این است که آنها به هر طریقی غیر تهاجمی هستند ، بنابراین بیشتر مورد توجه عموم مردم و همچنین کسانی که به سمت استفاده از مسدود کننده های تhttps://www.facebook.com/business/adsبلیغاتی روی می آورند ، قدردانی می کنند.
SEM (بازاریابی موتور جستجو). با استفاده از این نوع مبارزات هدف ، دستیابی به افزایش آگاهی از برند در یک بازه زمانی کوتاه است. تنها چیزی که طول می کشد تبلیغاتی با عنوان ، توضیحات و فراخوانی برای اقدام است. ناگفته نماند ، حتماً به استفاده کلمات کلیدی بسیار متکی هستید. بسته به کیفیت سایت و هزینه برای هر کلیک تعیین شده ، هنگامی که کاربران کلمات کلیدی از پیش انتخاب شده را در موتور جستجو تایپ می کنند ، تبلیغ ظاهر می شود. در این حالت ، پیشنهاد (معمولاً) بر اساس هزینه-هر کلیک انجام می شود.
نمایش دادن. در میان قالبهای تبلیغاتی بصری دیداری ، تبلیغات نمایشگر وجود دارد. آنها به این دلیل نامگذاری شده اند زیرا معمولاً حاوی عکس یا فیلم هستند و در مکان های مشخص شده در برخی از سایت ها ارسال می شوند. این می تواند یک وبلاگ ، دفتر خاطرات یا وب سایت باشد که گروه خاصی را هدف قرار می دهد. خرید می تواند مستقیم یا از طریق سیستم عامل هایی مانند Google AdWords انجام شود. هزینه با استفاده از CPC یا CPM برآورد می شود
تبلیغات موبایل اگرچه بسیاری از قالب های تبلیغات تلفن همراه وجود دارد ، توصیه می شود همه کمپین ها نیز روی سیستم عامل های تلفن همراه متناسب باشند یا حداقل مطابق با یک تایپولوژی پاسخگو باشد که باعث می شود صفحات به اندازه هر صفحه نمایش داده شود. امروزه هرکسی یک تلفن یا تبلت دارد که تمام وقت از آن استفاده می کند. علاوه بر این ، آنها از این دستگاه ها برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند. در واقع ، از سال 2016 ، گوگل اعلام کرده است که ترافیک تلفن همراه اکنون از دسک تاپ فراتر رفته است. بنابراین ، اگر هنوز در سیستم عامل های موبایل سرمایه گذاری نمی کنید ، وقت آن است که اقدامی انجام شود. نه تنها به دستیابی بهتر و هم تعامل کاربر بهبود خواهید یافت بلکه علاوه بر این ، SEO خود را با استفاده از الگوریتم Mobile First Google در تبلیغاتی که در وب سایت خود نمایش می دهید ، بهبود خواهید یافت.
تبلیغات آنلاین در فارسی کلاب
آگاهی اجتماعی. رسانه های اجتماعی بخش فوق العاده مهمی از زندگی روزمره ما است. از کانالهایی تشکیل شده است که افراد روزانه چندین بار و در آنجا ارتباط برقرار می کنند ، به اشتراک می گذارند و نظرات می دهند. بنابراین ، ایجاد کمپین ها در این سیستم عامل ها برای ایجاد آگاهی از برند و دستیابی به نتایج جدید ضروری است. علاوه بر این ، به لطف گزینه های گسترده تقسیم ارائه شده توسط شبکه های اجتماعی ، آنها همچنین می توانند مکان های مناسبی برای راه اندازی محصولات / خدمات جدید باشند که برای مخاطبان بسیار خاص طراحی شده اند. علاوه بر این ، صرفنظر از اینکه هدف شما تبدیل یا اجرای استراتژی برندینگ است ، تبلیغات اجتماعی یک انتخاب عالی است!
بازاریابی و بازاریابی. یادآوری مشتریان / کاربرانی که به شرکت شما علاقه نشان داده اند ، یک استراتژی تبدیل قوی است. بازاریابی کارهایی را انجام می دهد تا بنر شما در وب سایت افرادی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند به طور فعال بازدید کند (به شرطی که این سایتها سود بازاریابی داشته باشند). چنین تبلیغاتی برای تولید فروش سودمند است اما همچنین در جلب آگاهی از برند مفید است و این باعث افزایش حضور شرکت در فرآیند خرید مصرف کننده می شود. می توان از طریق ابزارهای تبلیغاتی مدیریت موتور جستجو مانند Google AdWords خریداری کرد. هزینه ، در این حالت ، معمولاً توسط معیارهای هزینه-هر-کلیک تعیین می شود.
بازاریابی پست الکترونیکی: این قالب بازاریابی چیز جدیدی نیست اما با جدیت دوباره ظاهر می شود این نوع کمپین در اسپانیا بیشترین تعداد تبدیل در اروپا را به دست می آورد.به لطف بسیاری از ابزارهای اتوماسیون موجود شما می توانید سودآورترین اهداف تبدیل را بدست آورید.
به طور کلی ، اگر در نظر بگیرید که گرفتن مشتری جدید 7 برابر گرانتر از نگهداری مشتری فعلی است ، می توانید مطمئن باشید که بازاریابی از طریق ایمیل ایده خوبی است.
منبع سایت
علامت های دیجیتال. اگرچه ممکن است این اسم چندان شناخته شده نباشد ، اما آرام آرام درحال استفاده کاربران است و به زودی واقعیت مشترکی در سالهای آینده خواهد بود. اگر بتوان نام آن را تعریف کرد ، می توان گفت که این پیشرفت تکنولوژیکی تبلیغات سنتی در فضای باز است. آنها در بیلبوردها ، MUPI ها ، نمایشگرهای پنجره ، غرفه های تلفن یا هر پایه دیگری که دارای صفحه باشد استفاده می شوند. اثربخشی این نوع از تبلیغات در توانایی آن در جلب توجه مشتریان بالقوه در آروم ترین قسمت های روزگار آنها نهفته است.
فیلم های. محتوای ویدیویی یک منبع سرگرم کننده برای کاربران است. با این حال ، استفاده از فیلم ها به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی یک ایده عالی است. ایده دیگر این است که با YouTubers که محصول / خدمات شما را ارائه می دهند و مورد بحث قرار می گیرند (مشابه تبلیغات اصلی) در تماس باشید. همچنین می توانید محتوای ویدیوی اصلی را پیدا کنید که به شما در دستیابی به موقعیت بهتر و ارگانیک تر در سئو کمک می کند. علاوه بر این ، با به اشتراک گذاشتن این فیلم ها ، می توانید ترافیک مستقیم بیشتری در اینترنت دریافت کرده و شانس ابتلا به یک یا چند مورد از آنها ویروسی را افزایش دهید. گزینه های بی شماری در فیلم ها وجود دارد ، از این گذشته باید این نکته را بخاطر بسپار که به زودی ، اگر بیشتر نباشد ، 80٪ اینترنت محتوای مبتنی بر ویدیو خواهند بود.اینها انواع تبلیغاتی هستند که در حال حاضر وجود دارند. با این حال ، آنها به راحتی می توانند در سالهای آینده تولید مثل کنند. با پیشرفت پیشرفته فناوری و اینترنت ، می توان شاهد افزایش تعداد گزینه های تبلیغاتی در آینده بود. با این وجود ، در صف مقدم اینترنت و فناوریهای جدید بسیار مهم است. این می تواند خطوط جدید ارتباطی تجاری با مشتریان بالقوه را باز کند.


حال وقتی نوبت به طراحی استراتژی تبلیغاتی شرکت شما رسیده است ، به خاطر داشته باشید که برنامه ریزی پیچیده یک ضرورت است. علاوه بر این ، شما باید تصمیم بگیرید که از کدام قالب های تبلیغاتی می خواهید استفاده کنید و از کدام قالب هایی که قصد استفاده از آنها را ندارید.

بخش دیگر این فرآیند اختصاص درصد از بودجه شما به هر قالب است. سناریوی ایده آل انجام یک تحلیل جامع ، ترکیب وسایل مختلف تبلیغاتی به منظور افزایش دسترسی و بهبود نتایج است.

نکته مهم دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد اندازه گیری کارهایی است که هر استراتژی در آن گنجانیده شده است. به عنوان مثال ، شاید یک بار نتیجه بگیرید که در یک قالب تبلیغاتی ، در عین حال در یک خیابان تبلیغات اینترنتی دیگر ، نتیجه مورد نظر شما را بدست نیاورید ، شاید بیش از انتظار باشد. با انجام تجزیه و تحلیل داده ها ، می توان تنظیمات لازم در بودجه را انجام داد تا سرمایه گذاری ها به سمت تبدیل های بهتر هدایت شوند.

در پایان ، به یاد داشته باشید ، این گزینه باز است که خودتان را در اختیار آژانس تبلیغاتی با تجربه و حرفه ای قرار دهید که می تواند هم بودجه مورد نظر شما و هم کمپین های خود را بهینه کند.

آیا شما آماده استفاده از بهترین قالب های مختلف تبلیغات آنلاین برای شرکت خود هستید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.