جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

تعرفه رپورتاژ اگهی

۴۷ بازديد
با کار در کنار گزارش های مکرر یا مداوم داده ها (روزانه ، هفتگی یا ماهانه) ، گزارش های سفارشی با ارائه سطح بینشی که یک لایه اضافی از ماده و موفقیت به موفقیت می بخشد ، بخشی حیاتی از رشد و پایداری هر کسب و کار ، نام تجاری یا سازمانی هستند. فرآیند تصمیم گیری مبتنی بر داده ها.

در حالی که این گزارشات معمولاً با استفاده از SQL (زبان ساختاری پرس و جو) توسط بخش IT تهیه می شوند که ممکن است چندین روز طول بکشد ، ابزارها و سیستم عامل هایی وجود دارد که به کاربران تجاری غیر فنی اجازه می دهد تا به این بینش های ارزشمند دسترسی پیدا کنند ، فقط با استفاده از SQL Report Builder. این در تعریف تعریف گزارش های موقت نهفته است بدون ایجاد س .الات پیچیده SQL ، گزارش های سریع را برای استفاده یکبار ارائه دهید.

علاوه بر این ، یک میزبان از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل یا گزارش اختصاصی دارای ابزار تجسم داده آنلاین یکپارچه برای کمک به بهبود روند اکتشاف داده ها هستند. این امر باعث کاهش اعتماد به توسعه دهندگان نرم افزار یا پرسنل IT برای تجزیه و تحلیل و گزارش گیری ساده می شود.

پس از توضیح معنای گزارش های سفارشی ، اکنون جزئیات بیشتری را به بخش تحلیل خواهیم داد.

تحلیل سفارشی چیست؟
تجزیه و تحلیل سفارشی یک رویه هوش تجاری (BI) است که پاسخ به چالش ها یا سوالات خاص و مستقل کسب و کار را با استفاده از داده های موجود از منابع مختلف ارائه می دهد و بلافاصله و در صورت لزوم و بدون دخالت بخش IT تولید می شود.

با تجزیه و تحلیل سفارشی ، کاربران معمولاً گزارشی را ایجاد می کنند که در حال حاضر وجود ندارد یا در یک گزارش داشبورد موجود فرو می روند تا به سطح عمیق تری از دید دسترسی پیدا کنند که در نهایت به موفقیت مداوم و سازمان ادامه می دهد.

تجزیه و تحلیل داده های سفارشی ، یافته ها و اقدامات بعدی است که کاربر در نتیجه کاوش ، بررسی و نتیجه گیری های مشخص از یک گزارش سفارشی انجام می دهد.

تجزیه و تحلیل داده های سفارشی معمولاً شامل کشف ، ارائه و پیاده سازی اطلاعات برای مخاطبان کوچکتر و متخصص تر است و از دید یک گزارش ثابت استاندارد ، کمی بصری تر است. اکنون که می دانید تجزیه و تحلیل سفارشی به چه معناست ، وقت آن است که به مزایای آن و سپس به مثال های واقعی و عملی نگاه کنیم.

"بدون داده های بزرگ ، شما نابینا ، ناشنوا و در وسط یک بزرگراه هستید." جفری مور

مزایای گزارش و تجزیه و تحلیل سفارشی
اکنون که این س askedال را پرسیده ایم که "گزارش سفارشی چیست؟" بیایید نگاهی به مزایای بارز استفاده از این نوع گزارشات داده بیندازیم:

1. حجم کار IT را کاهش می دهد:برای تعرفه رپورتاژ اگهی در سایت فارسی اینجا کلیک کنید

ماهیت سلف سرویس گزارش های سفارشی با اجازه دادن به کاربران نهایی برای کار با گزارش های سفارشی در زمینه های تخصصی کسب و کار بدون اتکا به کمک فنی توسعه دهندگان ، روند گزارش را تحریک می کند. این باعث کاهش زمان و هزینه می شود و در عین حال هرگونه انسداد احتمالی بین بخش ها را کاهش می دهد.

2. استفاده آسان:

از آنجا که سیستم عامل ها یا داشبوردهای تجزیه و تحلیل داده ها ماهیتی بصری و بصری دارند ، یافتن پاسخ صحیح به س rightالات صحیح بیش از هر زمان دیگری امکان پذیر است و به کاربران امکان تصمیم گیری و راه اندازی ابتکاراتی را می دهد که به بهبود تجارت آنها کمک می کند بدون اینکه مجبور شوند در چیزهای ترسناک فرو روند. جریان داده ها

3. انعطاف پذیری را در محیط کسب و کار همیشه در حال تغییر تضمین می کند:

تجزیه و تحلیل داده های سفارشی تجربه گزارش تعاملی را فراهم می کند ، کاربران نهایی را قادر می سازد تغییرات را به صورت واقعی انجام دهند. از آنجا که موارد گزارش به صورت جداگانه انتخاب می شوند ، کاربران می توانند متناسب با نیازها و اهداف خود س questionsالاتی را بپرسند و سفارشی سازی کنند. پاسخگویی به س questionsالات تجاری در اسرع وقت بسیار مهم است ، و یکی از مزایای گزارش های شخصی این امکان را فراهم می کند - توانایی پیروی از یک محیط کاری همیشه در حال تغییر ، که لحظه عمل را می طلبد و به طور مداوم در حال پیشرفت است.

4. در وقت و هزینه صرفه جویی می کنید:

ابزارهای مدرن گزارشگری سفارشی برای صرفه جویی در ساعات بی شماری طراحی شده اند زیرا رابط کاربری آنها ساده و در عین حال قدرتمند طراحی شده است. ماهیت بصری به کاربران کمک می کند بدون اینکه منتظر یک تحلیلگر حرفه ای یا همانطور که گفته شد ، بخش IT ، تصاویر تعاملی ایجاد کنند. ماهیت هوش تجاری سلف سرویس که کاربر را قادر می سازد کنترل کاملی بر سیستم داده محور داشته باشد و در نهایت ، باعث صرفه جویی در ساعت و هزینه های بی شماری می شود زیرا کاربران مجبور نیستند منتظر گزارش ها بمانند و به همان تعداد مورد نیاز گزارش های سفارشی ایجاد کنند.

علاوه بر این ، تیم می تواند تعامل بیشتری داشته باشد اگر بتواند فرمول ها را درجا دستکاری کند و از صفحه گسترده های متعدد برای ادغام داده ها یا ارائه های ایستا که از قبل ثابت شده اند و امکان عمیق شدن در داده ها را ندارند ، جلوگیری کند.

5. کاملا قابل تنظیم:

در حالی که گزارش های سازمانی تمرکز بر به دست آوردن و حفظ دید در یک سازمان بزرگ است ، توجه به قابلیت های سفارشی سازی این گزارش ها مهم است. برخی از ابزارها داشبورد داخلی را ارائه می دهند ، به عنوان مثال ، آنها قبلاً الگوهایی دارند که می توانید استفاده کنید و بر اساس نیازهای خود آنها را تغییر دهید. با این روش می توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید: پاسخ کاری که به دنبال آن هستید. اما نه تنها ، همانطور که گفته شد ، توانایی ایجاد س quالات خود در داخل جعبه پیشرفته SQL ، اگر یک تحلیلگر با تجربه و به دنبال راه حل های نرم افزاری مدرن باشید ، آزادی بیشتری به شما می دهد.
منبع اصلی سایت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.