پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

چرا رژیم درمانی " سالمترین رژیم غذایی "

۴۸ بازديد
بدن ما برای نوع سو abuse استفاده در مقایسه با رژیم غذایی حیوانات سالم که هنوز در طبیعت زندگی می کنند ، طراحی نشده است. مردم رژیم می گیرند ، یعنی رژیم های غیر طبیعی و عجیب و غریب ناشی از سبک و اقتصاد. چالش هایی که ما به عنوان متخصص تغذیه با آن روبرو هستیم بازگرداندن محیط غذایی به چیزی است که شباهت زیادی به آنچه بدن ما برای رشد در آن طراحی کرده است ، دارد. "

اهداف ما
گروه مناسب دنیا را مکانی بدون زندگی برای زندگی می دانند ، جایی که هیچ کسی در طول زندگی خود به دارو بستگی نخواهد داشت تا زندگی سالم داشته باشد.

شعار ما
"ذخیره سلول برای نجات کل بدن" - واحد ساختاری و عملکردی "سلول" است. بدن انسان از میلیاردها سلول تشکیل شده است که با سرعت 200 میلیون در دقیقه یا 300 میلیارد در روز جایگزین می شوند. این به این معنی است که تا پایان خواندن این صفحه ، صدها میلیون سلول از قبل ایجاد شده است. در اینجا ، در مرکز تغذیه درمانی درست ، ما دائماً در حال ایده های جدید و علمی برای حفظ وحدت ساختاری و عملکردی بدن شما هستیم.
زنگ بیدار شدن
رژیم غذایی فارسی کلاب
گفته می شود که "1٪ الهام و 99٪ عرق وجود دارد." این خطوط برای دکتر اس درست شد. کومار ، که به دلیل سندرم این بیماری ها از دست دادن دردناک پدرش رنج می برد و همانطور که در بالا گفته شد ، این عقبگرد در زندگی او الهام بخش 1 to برای تغییر شکل ذهن ، جسم و روح او برای مسابقه 99٪ بعدی است. در این مرحله ، دکتر کومار ، یک دانشمند بینا ، تلاش کرد تا مطالعات و تحقیقات عمیقی را درباره انواع بیماریهای دژنراتیو انجام دهد و علت آنها را پیدا کند. این فقط مهمترین نیاز ما - غذای ما بود. همانطور که تحقیقات او گام به گام رشد می کند ، او در مورد جنبه های مختلف رژیم و تغذیه و اینکه چگونه عادت های غلط غذایی ما زندگی ما را به سمت دهان وحشتناک هیولا معروف به "بیماری های دژنراتیو" هدایت می کند ، می آموزد.
غذایی که می خوریم
ماده اولیه برای ایجاد میلیون ها سلول جدید غذایی است که می خورید. هنگامی که دکتر کومار مطالعه خود را در زمینه زندگی در زیر میکروسکوپ الکترونی گسترش داد ، دریافت که آب در آن جا مانده است. مواد غذایی به 6 ماده اصلی تقسیم می شوند - کربوهیدرات ها ، چربی ها ، پروتئین ها ، ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبرهای غذایی. این مخلوطی از غذای ایده آل با نسبت مناسب است. اما وقتی امروز غذای ما را مطالعه کرد ، متوجه شد که ترکیب آن تغییر کرده و ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبرهای غذایی تقریباً وجود ندارند. در عوض غذای ما پر از کربوهیدرات و چربی است که دلیل اصلی تولید رادیکال های آزاد در بدن انسان است. این رژیم غذایی تغییر یافته ، تولید بیش از حد رادیکال های آزاد و محیط آلوده طی سال ها منجر به ظهور بسیاری از بیماری های تحلیل برنده مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کم کاری تیروئید ، آلزایمر ، پارکینسون ، عقب ماندگی ذهنی ، اختلال کبدی ، حملات قلبی ، اختلالات کلیوی ، زنان ، واریس ، پوکی استخوان ، آرتریت روماتوئید ، سرطان و موارد دیگر.

بیماری ها - آیا بیمارستان ها می توانند آن را درمان کنند؟
به گفته اقتصاددان آمریکایی - دکتر پل پیلجر ، "دو صنعت با سرعت قابل توجهی در حال رشد هستند - صنعت فست فود و صنعت بیمارستان. وقتی ساکنان را بررسی می کنیم ، آنها از رفتن به رستوران های فست فود ، داشتن یک رژیم غذایی ناسالم و بیمار شدن بسیار هیجان زده می شوند و وقتی زمان درمان این بیماری ها فرا می رسد ، آنها خوشحال نمی شوند که به بیمارستان مراجعه کنند. وی در مطالعه خود دریافت که بسیاری از غذاهای نامناسب برای انسان به دلیل وهم ناشی از تبلیغات تلویزیونی و ترفندهای اقتصادی که صنایع فست فود و بیمارستانها به طور جمعی انجام می دهند ، توسط مردم خورده می شود و بهترین نمونه آن "شیر" است. این در کتاب او - "انقلاب سلامتی" به ثبت رسیده است.
درست است که ما در صنعت بیمارستان چندین برابر رشد کرده ایم ، اما حتی برای اسیدی که سرطان ، آرتروز ، حملات قلبی و غیره برجای می گذارد درمان دائمی پیدا نکردیم ، چه متناقضی ، دانشکده های پزشکی ما سالانه صدها هزار پزشک به دنیا می آورند ، اما یک جراح قلب در اثر حمله قلبی می میرد. . پزشکی از فشار خون بالا رنج می برد و مادر یک جراح ارتوپدی از آرتروز رنج می برد ، وقتی پزشکان نتوانند خود و اعضای خانواده خود را نجات دهند ، چگونه ما را در دنیا درمان می کنند؟ اگر برای پاسخ دادن به س aboveال فوق در اینجا سرتان را می خارانید - این به دلیل کمبود منابع یا دانش نیست ، بلکه به دلیل جهت غلطی است که ما به دنبال راه حل هستیم.

در جهت خالق
طبق "کتاب مقدس" ، خداوند در 6 روز این جهان و موجودات زنده آن را آفرید ، در آن زمان او انسان را به عنوان موجودی فناناپذیر آفرید ، اما این به خاطر "آدم و حوا" است ، نیاکان اولیه ما که اشتباه کردند ، آنها این کار را نکردند. آنها از خدا اطاعت می کنند و در عوض خداوند آنها را با چرخه مرگ و زندگی مجازات می کند. انگیزه گفتن این مطلب این است که خداوند برای انسان غذا درست کرده است ، نه دارو و بیماری ها اولین قدم ها برای رنج تا مرگ است. من فکر می کنم که خداوند عذاب و رحمت ما را دید ، بنابراین او روح های مهربانی را برای کمک به ما در غلبه بر این بیماری ها انتخاب کرد ، یکی از آنها دکتر است. کومار اگر او تحقیق خود را با او انجام نداده بود.
خوشبختانه ، ما هنوز پوکی استخوان را با تزریق استروئید یا پیوند مفصل ، مشکلات قلبی با جراحی بای پس ، کلیه با دیالیز و غیره درمان می کنیم.
در اینجا ، در مرکز تغذیه درمانی مناسب ، بر هر جنبه از غذا و ارتباط آن با بیماری زمینه ای تمرکز می کنیم ، وقتی می گوییم "همه جنبه ها" منظور ما این است که چون مطالعات ما براساس جزئیات جزئی انجام می شود که شامل مطالعه ذرات غذا و فعل و انفعالات شیمیایی آنها در "سطح سلولی" است. ما رژیم را طوری برنامه ریزی می کنیمhttps://www.webmd.com/diet/features/11-simple-steps-to-a-healthier-diet که تغذیه شود سلولهای غذایی و به آنها قدرت می دهد تا با علت اصلی بیماری دژنراتیو - "رادیکالهای آزاد" مبارزه کنند. اینگونه است که خداوند بدن ما را طراحی کرده است.
به یاد داشته باشید ، هیچ پزشکی ، جراحی ، دارویی وجود ندارد که بتواند شما را درمان کند ، همه آنها محیط بدن را برای "بهبود" فراهم می کنند و روند بهبودی توسط بدن انجام می شود. به عنوان مثال: - پزشک روشی را پیشنهاد می کند که بیمار را روی دارو قرار می دهد یا قصد جراحی دارد. داروها به سیستم ایمنی بدن کمک می کنند تا با اجسام خارجی مقابله کند. در حین جراحی ، پزشک تمام اعضای بدن آسیب دیده را در وضعیت آناتومیک خود قرار داده و آنها را "برای بهبودی" می گذارد. این روند بهبودی از همه مهمتر است و از طریق قدرت احیا کننده فوق العاده بدن انجام می شود. بنابراین ، در مرکز درمان تغذیه ای مناسب ، سلولهای شما را تقویت می کنیم و محیط طبیعی مناسب و بهترین مواد اولیه طبیعی برای بازسازی را در اختیار آنها قرار می دهیم ، بنابراین بدن سالم و عاری از بیماری برای شما فراهم می کنیم.
در پایان ، از شما می خواهم که به ما فرصتی بدهید تا به روشی طبیعی و موثر با شما رفتار کنیم.

مفهوم تغذیه درمانی مناسب
سلامت و همچنین ایمنی در برابر بیماری های مختلف عمدتا به تغذیه روزانه بستگی دارد. تغذیه انرژی لازم برای فعالیتهای روزمره را فراهم می کند. علاوه بر این ، برای حفظ ایمنی مهم است. اختلال در روند متابولیسم منجر به تغییراتی در وضعیت سلامتی می شود که منجر به اختلالات متابولیکی مانند دیابت و فشار خون می شود. عادات غذایی نامناسب ، کمبود ورزش عمدتاً مسئول این اختلالات ایمنی چرخشی است و در نتیجه باعث عفونتهای مختلف سیستمهای مختلف می شود که باعث عفونتهای تنفسی ، گوارشی و مجاری ادراری می شود. حتی سرطانی که به دلیل ضعف ایمنی ایجاد می شود

ما در مرکز خود چه کار می کنیم
ما در مرکز تغذیه درمانی مناسب رژیم های روزانه بیماران دیابتی و فشار خون بالا را مطالعه می کنیم. بسته به نوع زندگی آنها ، ما به آنها تغییرات لازم در تغذیه روزانه را پیشنهاد می کنیم. ما با انجام تحقیقات مقدماتی دلایل اختلالات آنها را تعیین می کنیم. در صورت لزوم ، با تحقیقات پیشرفته تأیید می شود. اگر با استفاده از مکمل های غذایی ، اسیدهای آمینه و آنزیم ها مشخص شود ، این کمبود اصلاح می شود. مصرف هر داروی توصیه شده توسط پزشکان برای دیابت ، فشار خون بالا را متوقف نکنید.
برای هر بیماری دیگر ، تغییر در رژیم غذایی منجر به کنترل دیابت کنترل نشده و فشار خون بالا در مدت زمان کوتاه می شود. به بیماران توصیه می شود قبل از ایجاد هرگونه تغییر در دوز ، با پزشک خود مشورت کنند.
منبع سایت

رژیم غذایی پر انرژی برای افراد کم وزن

در این جا مثالی از یک رژیم غذایی وجود دارد که انرژی کافی برای کمک به افزایش وزن را در اختیار شما قرار می دهد:

غذاهایی که باید به صورت روزانه مصرف شوند:

  • شیر خامه ای کامل: 750 تا 1000 میلی لیتر (3 تا 4 پیمانه)
  • گوشت، ماهی، تخم مرغ و سایر غذاهای پروتئینی: 3 تا 5 وعده (90 تا 150 گرم)
  • نان و غلات: 8 تا 12 وعده (به عنوان مثال حداکثر 6 پیمانه نشاسته در روز)
  • میوه و سبزیجات: 3 تا 5 وعده
  • چربی و روغن: 90 گرم (6 قاشق غذا خوری)
  • دسرهای سالم: 1 تا 2 وعده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.