جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

تمساح آمریکایی

۷۲ بازديد
تمساح آمریکایی یک بار با انقراض روبرو شد. سرویس ماهی و حیوانات وحشی ایالات متحده آنها را در سال 1967 در فهرست گونه های در معرض خطر قرار داد. خوشبختانه ، حمایت قانونی کار کرد. پس از تنها 20 سال ، تمساح های آمریکایی از لیست حذف شدند.


تمساح آمریکایی

تمساح میسیسیپی
نوع: خزندگان

رژیم غذایی: گوشتخوار

امید به زندگی در طبیعت: 35 تا 50 سال

اندازه: 10 تا 15 فوت

وزن: 1000 پوند

پس از بازگشت از آستانه انقراض ، امروز بیش از یک میلیون از این خزندگان زندگی می کنند. اکنون تهدید اصلی برای تمساحها ، نابودی زیستگاه ها است که به دلیل فعالیت های انسانی مانند زهکشی و توسعه تالاب ها صورت می گیرد.

تمساح های آمریکایی در جنوب شرقی ایالات متحده در مناطق وحشی زندگی می کنند. شما به احتمال زیاد آنها را در فلوریدا و لوئیزیانا ، جایی که در رودخانه ها ، دریاچه ها ، استخرها ، باتلاق ها ، دریاچه ها و مرداب ها زندگی می کنید ، کشف کرده اید. این خزندگان به نوعی دست و پا چلفتی هستند ، اما برای زندگی در آب ساخته شده اند. شناگران عالی ، مجهز به پاهای مشبک و دم قدرتمندی هستند که آنها را به سمت آب حرکت می دهد.

طول متوسط ​​تمساح نر آمریکایی 10 تا 15 فوت (سه تا پنج متر) است. نیمی از طول آن دم بزرگ و قدرتمند آن است. یک تمساح می تواند تا نیم تن (1000 پوند) وزن داشته باشد ، اما میانگین نر بین 500 تا 600 پوند (227 تا 272 کیلوگرم) وزن دارد. معمولاً ماده ها از نرها کوچکتر هستند.

تصویر نقشه وسیعی از تمساح آمریکایی
نقشه های جغرافیایی ملی
هرچه بزرگ و آتشین به نظر می رسد تمساح زن ، او یک مادر ناز است. تمساح مادر لانه ای را در ساحل ، جایی که تخم هایش را می گذارد لانه می کند. سپس او تخم های خود را نگه می دارد تا زمانی که آنها جوجه ریزی نکنند. در این مرحله ، نوزادان شروع به ایجاد سر و صدایی می کنند و مادرشان نوزادان خردسال خود را می شنود که با تخم ریزی از تخم بیرون می آیند. او به آرامی آنها را - در دهان خود - درون آب در نزدیکی حمل می کند.

نوزادان تازه متولد شده حدود شش تا هشت اینچ (15 تا 20 سانتی متر) طول دارند و بسیار نازک هستند. مادر آنها آنها را از شکارچیان محافظت می کند ، که شامل راکون ها ، بابک ها ، پرندگان و حتی تمساح های دیگر است. تمساح کودک تا دو سال با مادر خود می ماند. پس از آن ، آنها قادر به حمایت از خود هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.